VELUX doceniony przez konsumentów
Klienci zdecydowali – VELUX cieszy się największą popularnością i zaufaniem spośród producentów okien – tak wynika z plebiscytu „Laur Konsumenta 2011”.
Konkurs należy do najbardziej prestiżowych projektów konsumenckich. Zwycięzcy „Lauru Konsumenta” wyłaniani są cyklicznie. Najlepsi, wzorem olimpijskim, otrzymują złoto, srebro i brąz. W obecnej 7. już edycji plebiscytu w kategorii producentów okien dachowych najwięcej głosów zebrała firma VELUX, światowy lider rynku okien dachowych, za co została uhonorowana złotym godłem „Laur Klienta”.
To szczególne wyróżnienie. Tytuł jest bowiem przyznawany przez samych konsumentów. W sondażu wskazują oni te produkty, których jakość weryfikują każdego dnia i którym ufają. Ich werdykt znajduje potem odzwierciedlenie w decyzjach zakupowych – wyjaśnia Jakub Bogacz, dyrektor marketingu VELUX Polska.
Okna marki VELUX od 1990 roku są stałym elementem polskich domów i mieszkań. Konsumenci wybierają je z uwagi na ich energooszczędność, wytrzymałość oraz komfort użytkowania. W naszym kraju okna do poddaszy VELUX są produkowane w 2 fabrykach zlokalizowanych w Gnieźnie i Namysłowie.
Sekretem naszego sukcesu jest jakość. Na etapie projektowania przykładamy dużą wagę do energooszczędności proponowanych rozwiązań. Staramy się również nie tylko odpowiadać na potrzeby klientów, ale wyprzedzać ich oczekiwania, proponując wciąż nowe rozwiązania podnoszące komfort mieszkań. Ponadto wszystkie produkty poddajemy rygorystycznym kontrolom. W laboratoriach, tunelach aerodynamicznych oraz w naturalnych warunkach sprawdzamy ich szczelność, wytrzymałość i trwałość. Dzięki temu mamy pewność, że nasze produkty spełniają najostrzejsze normy – dodaje Jakub Bogacz.
„Laur Klienta” to jedno z wielu wyróżnień jakim może poszczycić się marka VELUX. Do ostatnich należą nagrody przyznane w IV edycji Programu VIP "Najlepsze Okna i Drzwi" - w czerwcu 2011 roku aż trzy okna dachowe VELUX zostały uznane za najlepsze w branży stolarki budowlanej.
Ranking „Laur Konsumenta” powstaje o oparciu o wyniki ogólnopolskiego sondażu popularności produktów. Klienci głosują na marki i produkty sklasyfikowane w poszczególne kategorie. Głosowanie odbywa się telefonicznie oraz poprzez Internet. Na jego podstawie powstaje obraz rynkowych tendencji, a trzy najpopularniejsze marki w każdej kategorii są nagradzane „Laurem Klienta”.